Könnyen előfordulhat, hogy elkészült a weboldala, de úgy érzi, csak fölösleges pénzkidobás volt. Rengeteg időt, energiát ölt bele, mégsem hoz egy fillért sem. Vajon miért? Azért, mert potenciális érdeklődői nem találják meg! Sőt: azért, mert a konkurrenciája weboldalát találják meg!

Képzelje el, hogy keresgél az interneten, és talál egy olyan hirdetést, amely megoldást kínál a problémájára. Rákattint? Nagy valószínűséggel igen. A hirdetésre kattintva a weboldal is az Ön problémájáról szól – és a végén ott a megoldás. Keresgélne tovább, ha a megoldás megfelel Önnek? Valószínűleg nem, hiszen megtalálta, amit keresett.

És ha több ilyen hirdetés is van? Vajon melyiket választja? Nagy eséllyel az első ilyet, igaz?

Ezért fontos, hogy a hirdetése, a weboldala minél előrébb jelenjen meg a keresőben.

Csakhogy van egy kis gond: a Google első oldalán mindössze tíz weboldalnak van hely…

Rengeteget lehet olvasni arról, hogy hogyan kerülhetünk ide. Vállalkozók tucatjai állítják, hogy az ő módszereikkel ez sikerülni fog. Nos, még az is lehet, hogy tényleg így van… de a különböző eszközökkel, technikákkal kísérletezgetni időigényes, ráadásul a siker is kétséges. Viszont van egy eszköz, amely az Ön weboldalát minden más eszköznél gyorsabban a Google első oldalára repíti.

Sajnos nincs a birtokunkban az aranytojást tojó tyúk. Mondhatnánk akár Churchillel: nem ígérhetünk mást, csak vért, verítéket és könnyeket… De legalábbis költségeket.

Ugyanis a jó vevőket nem megtalálni kell.

Egyetlen módszer van a vevők megszerzésére, amely valóban működik.

Meg kell őket vásárolni.

Természetesen megvásárolhatja őket az idejével és a munkájával is (ez lényegében a keresőoptimalizálás, a “lassú víz partot mos” módszer), de ha erre nincs ideje, akkor fizetett hirdetéseket kell feladnia.

Mi lesz az eredménye egy jól elkészített AdWords- vagy Facebook-kampánynak?

  • potenciális vásárlói könnyen megtalálják (hiszen nem kell sokáig keresgélniük),
  • kósza látogatók helyett valódi érdeklődők jutnak az oldalára (hiszen mindenki csak olyan linkre kattint, amely érdekli),
  • több lesz a vásárlója, a megrendelése, az eladása (hiszen egy jól elkészített értékesítési oldal ezt is eléri).

Az AdWords és a Facebook egy szempontból egyformán működik: nem a hirdetés megjelenéséért kell fizetnie, mint egy újságban vagy egy rádióban, hanem csak akkor, ha a hirdetésére rákattint valaki, és ezzel eljut a weboldalára.

Csakhogy a fizetett hirdetésekhez érteni kell.

Ha nem ért hozzá, az sok pénzébe kerülhet: a hirdetésre szánt kerete minden eredmény nélkül elfogyhat. Tudnia kell például, hogy a hirdetésnél beállított kulcsszavaknak szerepelniük kell a céloldalon, hogy alacsonyabb legyen egy-egy átkattintás költsége. És ez csak egy a sok trükk közül.

A hirdetéseket beállítani, figyelemmel kísérni, folyamatosan tesztelni, módosítani, a számtalan apró döntési lehetőséget mind végigtanulmányozni, elemezni, kipróbálni – mindez nagyon sok küzdelemmel és időráfordítással jár. Szakértő partnereink segítségével ezt a munkát megspórolhatja, az eredmény pedig garantált.

 

Tovább online marketing szolgáltatásaink megrendeléséhez, ajánlatkéréshez »