A WordPress keretrendszerhez számos sablon és bővítmény tartozik, ezek segítségével akár egy komplett webáruházat is felépíthetünk WordPress alapon. Az ilyen webáruházak előnye, hogy eleve keresőoptimalizált felépítésűek, valamint, hogy a mellettük vezethető szakmai bloggal a webáruház tulajdonosa szakértői státuszt építhet ki magának, és ezáltal természetes (nem fizetett) találatokat is kaphat a keresőkből.

A Pagony Multimédia Stúdió a világszerte piacvezető WooCommerce webshopmotorral dolgozik.

A WooCommerce főbb tulajdonságai:

  • bekapcsolásakor automatikusan létrehozza a szükséges “szerviz-oldalakat” (Kosár, Pénztár, Vevői fiók és annak aloldalai) – de ez nem kötelező, ha valami miatt nem akarjuk, ki is hagyhatjuk ezt a lépést;
  • beállítható a bolt működési helye, az országok, amelyeket kiszolgál, a pénznem, annak megjelenése, a tizedesek száma (Magyarországon ez nagyon fontos),
  • megadhatóak az adókulcsok, hogy nettó vagy bruttó árakat írunk ki, és hogy az ÁFA-t mi alapján számoljuk (hasznos, ha belföldön és külföldön is, EU-s és nem EU-s országokban is értékesítünk);
  • beépített fizetési lehetőségként kiválaszthatjuk a helyben (fizikai boltban) fizetés, a banki átutalást, az utánvétet és a PayPalt – de a PayPalen keresztül bankkártyával is fizethet, akinek nincs PayPal fiókja;
  • külön (fizetős) kiegészítővel bankkártyás fizetést építhetünk be a CIB, az OTP, a K&H, az Unicredit és a Budapest Bank elfogadófelületéhez;
  • szintén fizetős kiegészítővel csatlakozhatunk a Barion rendszerhez, amely a PayPalhez hasonló, bankfüggetlen, magyar nyelvű rendszer, használatához nincs szükség banki szerződéskötésre, és a jutalék is jóval alacsonyabb;
  • a szállítási módokat (helyben átvétel, futár) szabadon meghatározott zónánként határozhatjuk meg illetve beállíthatjuk az ingyenes szállítás kritériumait (például egy bizonyos összeg felett ingyenes a szállítás);
  • külön (fizetős) kiegészítővel megadhatunk extra árat, ha valaki az utánvétet választja, illetve egy másik fizetős kiegészítővel egészen bonyolult feltételrendszert is beállíthatunk a szállítási díjakra (hasznos, ha sokféle méretű vagy súlyú, esetleg törékeny vagy romlandó termékeink vannak);
  • kezelhetünk leltárkészletet: beállíthatjuk, hogy melyik termékből mennyi van raktáron, hogy a raktáron nem lévőkre felveszünk-e előrendelést, és a rendszer e-mailben értesítést is küld, amikor egy termék eléri az alacsony készletet vagy kifogy;
  • a vevőkkel való kapcsolattartásra számos, teljes mértékben testreszabható e-mail sablon áll rendelkezésre;
  • megadhatóak kapcsolódó és helyettesítő termékek illetve magasabb értékűek is (marketinges szakszóval upsell és cross-sell folyamatok építhetőek be);
  • rugalmasan kezelhető akciózási lehetőségeket, kuponok meghatározását kínálja;

– és még számtalan egyéb funkció létezik hozzá, amelyeket felsorolni több oldal lenne.

A legtöbb ingyenes és fizetős WordPress sablon támogatja a WooCommerce beépítését, de sok prémium sablon külön, kifejezetten a WooCommerce számára használható funkciót épített be (például a főoldal felépítése az akciós termékek, a legfrissebb termékek vagy a kiemelt termékek bemutatására, vagy a webshop menüpontokat külön sorban jeleníti meg). Ezenkívül a fejlesztő, a WooThemes is kínál számos, kifejezetten a WooCommerce-hez készített sablont.

 

Amennyiben a Pagony Multimédia Stúdióra bízza webáruháza elkészítését, indulás előtt díjmentes tanácsadást tartunk, amelyen végigbeszéljük igényeit és összeállítjuk az Ön számára szükséges beépített funkciók és kiegészítők listáját, hogy webáruháza pontosan olyan legyen, amilyenre szüksége van.

Tovább a megrendeléshez »