A weblapok típusuk szerint lehetnek szakértői oldalak vagy értékesítési oldalak. Ön a szakmájáról, a munkájáról, a termékeiről biztosan nagy szakértelemmel tud beszélni, de az értékesítési oldal megszövegezése külön tudomány. Az internet könnyen és gyorsan ítélő médium, az online sikerhez érteni kell a netezők nyelvén.

Azt mondják, az értékesítési szöveg megírása 10 % technika, 80 % sablon és csak 10 % kreativitás. Azaz ha valaki ismeri a jól bevált sablonokat és alkalmazni tudja azokat a technikákat, amelyek bizonyítottan eredményesek, akkor egy “isteni szikra” nélkül is képes olyan weblapokat megfogalmazni, amelyek segítségével a tulajdonos eléri a céljait, legyen az egy értékesítés, vagy “csak” egy feliratkoztatás, amelyet azonban ugyanúgy “el kell adni”, mint egy terméket vagy szolgáltatást.

Tapasztalataink szerint akkor jár a legjobban, ha egy profi szövegíróra bízza weblapja szövegeinek elkészítését, mert így örökre elfelejtheti a fehér papír (jelen esetben a szövegszerkesztő) előtti görcsös pillanatokat. Az általunk ajánlott szakértők ismerik azokat a sablonokat és alkalmazni tudják azokat a technikákat, amelyek már sok esetben bizonyítottak.

A szövegeken kívül szüksége lesz egy automatizált értékesítési rendszerre is, amely akkor is képes elvégezni a feladatát, azaz az érdeklődői, látogatói konvertálását vevőkké, amikor Ön és az alkalmazottai pihennek vagy más munkával vannak elfoglalva. Ennek az értékesítési rendszernek az elkészítését szintén egy ajánlott partnerünk végzi, aki munkája során számtalan sikeres kampányt vitt már végig.